nyheter

kan inte påstå att jag varit här varje dag precis.
men jag orkade inte lägga ner speciellt mycket tid på det.
nu arbetar jag för fullt på okq8 på stattena i helsingborg, när man jobbar kväll kan man faktiskt ta och skriva ett litet inlägg för ibland är det inte så mycket kunder, eller så är det det.
när man väl ska skriva något så kommer det någon, så är det alltid.

men men, kan skriva lite när man är hemma, om det har hänt något speciellt och so on.

solen skiner idag. otroligt mycket, men den har börjat komma fram nu i veckan.
solen skiner för vissa personer.
ulla som gick bort i måndags, hennes dotter som gick bort för något år sedan.
farmor som somnade in för 1,5 år sedan och farfar strax efter.
roger som gick bort för någon vecka sedan. jag tänker på er; micha och natta.
dessa barndomsminnen man har.

jag hoppas ni har det bra där ni är, och att vissa av er slipper att lida, och att vissa får äntligen träffa sin alskade maka/make/dotter/mor.

vila i frid.


dina åsikter
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-12 @ 10:17:42
din blogg: din blogg:
Postat av: canez

Hejsan! Tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips som är väldigt uppskattade, titta gärna in :) Kram Caanez <3

2010-04-10 @ 19:09:17
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback