herre min skapare

hejdudanemej vad jag jobbar nu för tiden.
ja för alla andra är det väl som vanligt men inte här.
helt plötsligt är jag typ uppe i heltid.
vilket är bra. men man gör ju inget annat.
jag vill vara ledig så jag kan vara hemma och städa och pyssla.
det har jag ingen tid för nu.

tänk er detta liksom;
igår slutade jag halv 6. var hemma vid 7, åt middag vid 8, gick och duschade, mattias och jag lite vid tv och sen sängdags för man ska ju upp 6 igen.
men idag är en riktig helvetesdag egentligen.
jag slutar halv 5, så jag är hemma ungefär vid 6 och då måste jag köra direkt med taffy till hundkursen för vi ska börja en halvtimme tidigare, alltså halv 7 och ska träna sökning. kommer hem vid halv 10, då blir det middag för mig, sen dusch och sen sängen direkt för jag ska upp klockan 5 imorgon för jag börjar 7 på jobb.

fattar ni?

ingen jävla fritid, eller jo, de timmarna med taffy men det ä ju liksom uppbokat så jag kan inte bestämma själv.

egentligen ska det bli så jävla skönt när hundkursen är slut och även så skjutövningarna angående jaktexamen.
då är det fritt fram liksom.

på fredag är det sol har jag sett så jag passar på att jobba torsdag då det är fult väder, för jag måste vara ledig minst en dag enligt regler på jobb, så på fredag tänkte jag vara ute hela daen, njuta av solen och måla resten av ladan eftersom mattias har bytat fasad.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback