godkänt att vara trött

tro man kan vara något annat än trött nu.
efter jobb i fredags så åkte jag inom hamnen på öresunds marin och stannade där till 18, senkände jag att jag var tvungenatt åka hem och duscha så jag skulle hinna till helsingborg 19, vilket jag inte gjorde men nästan strax efter.
sen hade vi en trevlig kväll, jag, alex och ellebettan.
kom hem vid 12 och gick och lade mig direkt och sen upp igen halv 8 för att först jobba några timmar på öresunds marin och sen vidare mot himmelstorp.
där var iofs inte så mycket folk så ingegerd och ingegerd skickade nästan hem mig, men det var skönt får då fick man mer än 1 timme på att göra sig klar till linus och lotta.
hittade en lyckliga lotta (blomma) också på vägen hem så en sådan fick de.
mycket trevlig kväll.
haha. rikitgt kul.
nu har vi planerat här.
eurovision gick ju åt helvete för alla.
utom lotta, hon blev glad för gutten.
linus somnade. haha.

sen var jag och mattias hemma vid halv 1-1 och sen var det upp för mig vid halv 8 igen för att åter åka till öresundsmarin, jobbade igen till halv 1 och körde sen till himmelstorp, där jag stannade till 20.
så 11 timmars arbete igår.

får man vara trött då?

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback