gamla inlägg

jag tycker ju då att jag är rolig, det tycker inte mattias men så länge det är någon som tycker det så är jag nöjd.

speciallt om man läser gamla "dagboksinlägg" från, hör och häpna, lunarstorm.

jag bjuder på ett här.

love . . . Lör 17 nov 2007 23:11
the sound of breaking hearts. ;)

even my own.. :P

två dagar kvar av mitt 9 dagars-pass. så jävla skönt.

och ja, den 18 december, kan alla rädda mig om de kollar på rätt ställe och har bra kunskap om sjukdomar.. (malins birthday)

och den 16 januari gifter jag mig, med puff, sen ska vi på smekmånad (läs vecka), jag med swc och puff med daniel (förhoppningsvis) så ingen semester tillsammans, men vi vet var vi har varandra ändå, ingen annan är som vi och tur är det för då hade världen gått under...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback