bajs bajs bajs

jag orkar inte mer.
känner som mika, vantrivs på jobb. drygt är det också.
men hundkursen är slut ikväll.
skönt på sätt och vis, och snart skjutningen också.
ska bara klara den också.

helgen var kanon hos mange i kk.
orkar inte skriva nu men det kommer väl.
skulle på infomöte i malmö på högskolan idag.
gick skitbra.
jag hittade inte dit och när jag väl kom dit hittade jag inte infomötet så jag sket i alltihop och åkte tillbaka till hbg för at jobba lite.

allt är bajs, utom en sak och det är mitt förhållande med mattias.
har nog aldrig varit bättre, förutom när vi var "nykära". vilket vi egentligen var allra först i gymnasiet men nu menade jag i början av vårt förhållande.
haha. tur att nått går bra!

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback