motiondags

igår hämtade vi taffy.
han är så jävla fin.
ska se om jag kan lägga in fotona imorn på honom.
imorse gick jag upp vid 6-7 med mattias.
han skulle ju jobba, men jag började inte förrän 14.
varför jag gick upp då?
vad vet jag.

man förklarar det genom att man skulle ge taffy mat, och sen gå ut och gå med honom.
eller hålla mattias sällskap.
eller att man är dum i huvudet.
jag använder alla tre. man är ju inte dum. haha.

dagens första, eller egentligen den första någonsin promenaden med taffy i väsby.
ja jävlar vad han drog.
det får vi fixa till.

imorn är jag ledig, och ska göra en massa.
innan johanna kommer vid lunch så ska jag, tänkte jag ialla fall, i bästa fall lägga ut opeln på blocket så vi får sålt den jäveln.
måste ha en v50/v70 nu ju.
sen kommer johanna vid lunch som sagt och vi ska gå till höganäs, cirkus 1 mil fram och tillbaka.



snacka om motion.


dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback