heldag

alltså vart har min information tagit vägen?
någon som vet vad som händer?

jag menar här på blogg.se.

i vilket fall som så har jag fått tag på en "valp"kurs nu i helsingborg brukshundsklubb.
skitbra verkligen.
och nu har jag precis duschat och ska åka och fixa lite grejer till mig och mattias.
och taffy.

ska köpa matskålar till honom idag.
godis, bajspåsar, kopple och halsband blev det igår.
även skyddsklädsel för bilen.

vi måste ju skaffa kombi nu.
så vi måste sälja opel på riktigt denna gången..

jag har ändå sökt jobb i två timmar...
heja mig..

dina åsikter
Postat av: mange

moohhahaha.. ska ni skaffa kombi för att ni köpt hund? hahah asså jag känner ju att det går utför..bara ungen som saknas... får nog byta vänskapskrets;) hahahah



förresten.. glöm inte köpa bälte till honom...

2009-03-05 @ 00:12:23

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback