sjukt varmt

kalasfint är det.
jag har haft delade pass hela denna veckan, alltså tre dagar hittills. inget man direkt strävar efter men sådana här dagar som det varit är det kanon egentligen.
jag jobbar 3 timmar. gå ner i stadsparken och solar 3 och sen upp igen och jobbar 3 timmar.
visst, man har inget samliv med sambon, men vafan.
egentligen är det piss att ha det såhär.
jag blir arg.
mattias jobbade 13 timmar igår, och kommer jobba typ 12 idag.
själv jobbar jag hälften men vi är typ hemma samtidigt.
vi äter middag klockan 21.
det är fan inte nromalt.

och nu hade jag sagt till mika att jag skulle ta henne sista 3 timmar på fredag för jag börjar inte förrän kvart i 5.
så ser jag att jag faktiskt har 3 timmar på morgonen.
så egentligen skulle jag ha jobbat 3 timmar, varit ledig 6 och sen jobba 3 igen.
pissigt.

men nu fick jag 2, 5 timme av henne, så nu jobbar jag bara 3 timmar, sen ledig typ 4 och sen jobbar jag 5,5.
så 8,5 timme på en dag känns betydligt bättre, än bara 6.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback