grillkväll med jobb

jodå. jag jobbade till halv 7 sen stack jag och johanna till gröningen för att grilla och ha trevligt med jobbet.
jag käkade en korv på danskt sätt, eftersom jag inte äter bröd, och chefen, eva.lotta tyckte det såg så gott ut så hon var tvungen att prova.
sen var det lite kubb, där man kan säga att vårt lag vann, för jag råkade ljuga för chefen om reglerna, och hon var i mitt lag.
jag ber om ursäkt!
men det blåste så sjukt mycket så kungen ramlade hela tiden, men hade vi spelat klart så hade vi vunnit. hedersak.

sen har vi ju haft friskvårdstävling, men vi är ju så vänliga så alla, även vi som inte vann eller hade varit med i tävlingen fick en liten pryl.
jag var ju med i tävlingen och vårt lag kom tvåa. jag snodde ett sittunderlag (heter det så?) och ett paraply.
det behövs för vi har bara golfparaflax, och det känns lite väl stort ibland.

och till min förvåning så upptänkte jag att man trycker på en knapp så fälls den ut/in beroende var den befinner sig i livet.
automtiskt, nästan paraflax.
can't be better!

fan, kom på nu att jag glömde jenny och madeleines prylar hemma.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback