flytande på land och vatten

jenny på jobb skrämde mig så smått i måndags.
hon frågade hur det hade gått öresunds marin, och jag svarade självklart att det hade gått galant.

-okej, för de söker folk nu, svarade hon.

jaja, men det kändes ju skitbra för mig.
de har iofs inte hört av sig till mig igen som daniel (the boss) sa att han skulle göra, men jag tänkte inte så mycket på det.
tanken: jag får åka inom och prata med dem vad de tyckte om mig. men jag hann inte i måndags och igår skulle vi skjuta, vilket vi gjorde och idag är det grillfest med jobb så det hade fått bli imorn.
om det inte vore för mig, som får fart i ändan ibland så jag ringde dem och pratade in på svararen.
daniel ringde mig igår.

självklart gillade de mig (vem gör inte det?). emn det har varit mycket att göra (vilket jag kunde räkna ut) och han har inte skrivit schema eller något sådant.

detta jobb som fanns p å arbetsförmedlingen, som jenny hade hittat var till en sport outlet, som stod under öresunds marin.
daniel berättade för mig, att de hålle rpå med en sports outlet, vid fabriksout i höganäs och de är de som "håller" i det på sätt och vis så att säga.
antagligen blev/blir det också så att jag jobbar lite där också kanske.
och så frågade han hur länge jag har jobb på eniro.
"tja, vi stänger den 1 oktober så jag har ju jobb tills dess, men det är ju bara deltid och har ni fler timmar till mig, så tar jag klart dem, och blockerar mig här. de är nog bara glada om man kan sluta så snabbt som möjlgt, så jag kan säga upp mig omgående om det skulle vara så."

exakt nästan så sa jag, inte ordagrant i den ordninge n men de orden var med.

jag har sånt flyt, på land och vatten...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback