helgen var f a n t a s t i s k

jag var ledig i lördags och söndags. tur var väl det.
då hade jag jobbat 13 dagar i sträck.
sen vra jag ju ledig nu i  helgen.
men inte sov ut inte.
jag och lotta hade ju planerat att åka till vallarna i falkenberg med mattias och linus som en överraskning och sen sova över i göteborg.
så när mattias och linus var på firmafest i fredags så var jag hemma och bakade bröd, packade och mös lite med taffy.
gick och lade mig vid halv 2-2.
satte klockan på halv 9. det blev knappt 7 timmars sömn där. alltså ingen sovmorgon.
sen vaknade jag när mattias kom hem och jag skulle gå ner och se vad de höll på med men då halkade jag och ramlade i trappan så jag öppnade bara ytterdörren och tittade ut på småvingliga mattias, sen gick jag och lade mig.
gick upp halv nio och fortsatte packa det sista, sen iväg och lämna taffy till de gamla ägarna som skulle passa honom.

helgen var kanon. vi körde helt klart vilse i göteborg men vi hade kul. haha.
vi gick och lade oss vid midnatt någon gång på lördagen för alla var sjukt trötta och höll nästan på att somna på restaurangen.
sen upp vid kvart över sju - halv åtta på söndagen för att köra till scandic och äta frukost.
som vi råkade få väldigt billigt. vi betalade bara för två personer istället för fyra.
vi tackade och bugade och åt en sådan frukost att vi åt lunch/middag först när vi kom hem vid sextiden.
vi åt inte på typ 7 timmar men var ändå inte speciellt hungriga, eller inte jag ialla fall.

på vägen hem körde vi inom freeport i kungsbacka.
snacka om detta.
jag köpte två reebok skor (love them) för sammanlagt 587 kronor. billigare än ett par egentligen.

ett av paren var dessa:


de jag hittade och köpte var faktiskt de blå.
såg först nu att det fanns andra färger men de fanns inte på freeport, men snacka om att jag ska leta upp dem någonstans.

reebok är samlingsobjekt för mig...


dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback