det här med kändisar

jag jobbar ju då coh då på okq8 på stattena i helsingborg.
har jobbat där 4 gånger hitilss för det är lite problem med schema där och sen schema på eniro.
mycket jobb med allt det.

i vilket fall som så står jag ju mycket i kassan på okq8, och i tisdags kom där in en kille med rätt mycket skägg i huvudet, eller hur man ska säga.
tycker att jag känner igen honom, och tänker bara att jag har sett honom eller kanske träffat honom i stan någon gåbg.
jag gick ju i gymnasiet i helsingborg, och var tillsammans med en kille som var två år äldre i några år så kan ha träffat denna kunden på det sättet.
alla vägar finns möjliga liksom..
tänker inte så mycket mer på det, förrän han kommer nästa dag igen.

saken är att han såg bra ut också, och det är väl inte så många som gör det när man har mycket skägg, eller?!

min kollega johannes säger; - såg du vem det var?
- det var en kändis alltså?
- ja.
- fan, jag visste det, jag tror jag vet vem det är men är inte helt säker, vem är det?
- du kommer på det snart!

jag hade mina funderingar, på vem det var, och till slut vågade jag säga det högt.

det var ju för fan zäta!



jodå, man kan väl säga att vi typ är bundisar.
jag vet ju vilken snus han helst vill ha. och vatten. loka skall det vara. hrm.
haha.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback