disney on ice

jag och mattias såg disney on ice i lördags på min födelsedag.
jag bjuder på några bilder, men tänk på att det är taget med min mobil.
jävligt grymt av mig ändå, eller hur?



 musse & mimmi hälsar såklart alla välkomna

 

först har vi aladdin som ali baba med sin elefant.
sen ser ni palatset som prinsessan jasmine bor i.
och självklart den flygande mattan.



törnrosa. kolla noga in att på den första bilden är klänningen rosa,
men som i sagan ändras den till blå, vilket den är på den andra bilden.



ariel och ursula. sedan ska erik rädda ariel, då ursula är 10 gånger så stor.
sista bilden är från mulan, men tyvärr så har jag inte sett den filmen än.



snövit. först är det den hemska kvinnan. och sen har vi dem söta små sju dvärgarna.
först äter de eller något, och sen åker de runder med sina stolar. haha.



toker dansar en liten dans med snövit också.
och sen kommer skönheten och odjuret. han är stor, eller hur?
sista bilden är odjurets slott. ser hemskt ut nu, men blir så fint sen.



här har vi alla prinsar och prinsessor utom just askungen.
musse, mimmi och långben.
långben kan inte stå på sina ben.



styvmodern och döttrarna. shit, ni skulle hört dem sjunga.
eller inte..
men mössen vet hur man sjunger.



askungens kläder blir bortrivna av styvdöttrarna/systrarna.
får lite skäll av styvmodern.
och sen vet vi alla hur det går.
den goda fen kommer in...

nu är det som så att jag har fler foto i slutet och så, men de har hamnat på själva mobilen så jag ska klura ut det först...


dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback