tack telia

nu är jag på jobb.
vi är hela 4 personer just nu.
oj vad vi är mycket. haha.

jag fick johannas tid.
så jag jobbar 6 timmar.
riktigt bra. det är det bästa man kan ha.

ni vet att jag har haft lite dispyter om telia.
de tog en jävla tid på sig att  fixa bredband, telefoni och kanaler till oss, och sen när vi till slut skulle få skiten så avbeställde jag det.
haha.
men vi fick ju modem och en telefon.

de har inte velat få tillbaka det och jag kommer inte säga något.
modemet kan vi inte göra så mycket med, men telefonen kan man använda, eller sälja.
vem som nu vill ha den.

men då kom magnus igår, mattias bror med ett stort paket och sa att detta har vi haft i en-två veckor, men jag har glömt att säga det till er.

det var ett surroundsystem. från sony.
det man fick om man beställde efter den 17 december men som jag ringde och fråga om inte vi fick det ändå, och så vidare.

jag har alltså beställt allt från telia, ångrat oss och avbeställt allt.
men vi fick allt ändå.

till inget pris alls.

tack telia. ni är nästan på plus igen.

jag är i mitt esse nu..


dina åsikter
Postat av: alexis

esse är i sitt esse ;)

2009-01-19 @ 00:08:48

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback