på lördag smäller det 23 gånger

wehey, alexis fatta min lilla kommentar igår, om att  jag är i mitt esse.

esse är i sitt esse.

blir kallad för det ibland eftersom jag heter esbjörnsson.

oj, vad roligt.
haha.

nu är det som så att jag fyller år på lördag.
jag blir 23 år.

och jag har sagt innan att jag ska sluta fylla år då.
det är illa.
detta är alltså min sista födelsedag.

så om två år, då fyller jag inte 25.
jag fyller 23 och 24 månader.
men jag får väl fixa en 25-års fest ändå.

jag och mattias ska kolla på disney on ice i malmö pålördag.
jag fick det i julklapp av honom.

så kärt.
oj vad kul.

någon som sett den?

jag såg den första och enda gången för kanske 10 år sedan knappt, med min granne kajsa och hennes mor.
aldrig hört talas om det innan.

men nog om det.

jag blir 23 år.

förskräckligt.

alexis sa att; varför kan du inte sluta fylla år vid 25 istället?
då kommer man ju in överallt och så liksom.

nej, sa jag. får fyller du 25 och sedan dagen efter så närmar man sig 30.
med stora steg.

det låter hemskt.

just nu ialla fall..

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback