mockarutor, snoddas, kärleksmums, name it

hmm.

jag provade att baka igen.
denna gång mockarutor, snoddas, kärleksmums, chokladrutor.
vad kallar ni dem?

jag gjorde som receptet och jag har bakat dessa innan.
vem har inte liksom?

men så när jag skulle hälla ut det på långpannan så var det segt.
så om jag drog i det ena bakplåtspappret så rullade den ihop sig till enkorv och liknade typ pepparkaksdeg.

vafan har jag gjort för fel?

jag funderade i flera minuter tills jag kom på att jag hade glömt mjölken.

men det blev bra till lsut typ.
tills detta med glasyren.

jag kan inget.
inte baka, inte laga mat.
vafan är jag?
dum i huvudet? ja.

jag kan nog inte bli en mor.

jag fick för lite glasyr, och den var ganska rinnig, men jag säger det igen.

första gången får allt gå åt helvete.
nu har jag lärt mig, tror jag till nästa gång.

och då ska det bli bra.

usch för mig..

dina åsikter
Postat av: Sara

Hej! Vad roligt att du kände igen dig lite iallafall. ;-)



Jag använder Photoshop när jag redigerar bilder, det är inte alltid det lättaste. Man får sitta och trixa lite.



Må så gott!



/Sara


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback