maggie klabbade 23°°

i förrgår, var då nilsson hos oss. han åkte hem efter 23 något när vi hade kollat klart på batman - dark knight.

i vilket fall som så var ju jag och matias tvungna att lägga oss. jobb dagen efter ju.

så vi gick ut för att kolla maggie (pannan) så att hon fungerdae, att där var spån så vi fick värme i huset och inte behövde frysa ihjäl på morgonen.
mattias fick nämligen gå upp halv 5 en morgon för att maggie hade stannat så det var väl 12° C i huset.
skööönt. jodå.

nej. det fungerade inte som det skulle när vi kom ut för en jävla brädbit hade följt med i silen.
så den hade stoppat upp hela arbetet. så vi jobbade därute, till knappt kvart över tolv.

vi var klara efter knappt en timme. och det blåser hos oss.

det är ju för fan helt jävla öppet här.

stelopererade knä och fingrar kändes det som när man väl kom in.

det är inte det att jag inte trivs här för det gör jag.
jag känner mig som en riktigt husfru när jag följer med honom ut och försöker hjälpa honom.

jag kan inte så mycket men han får mitt sällskap och bara det är guld värt.

haha.. eh not..

   ser ni brädbiten? den hade fastnat där på något konstigt jävla sätt.

och så här ser typ "hela" silen ut, mattias fick lyfta upp den så gott det gick för att vi sulle kunna komma in med händer och lite av armarna.


dina åsikter
Postat av: Johan

Eller när man säger "Då har dom 08..." så upprepar kunden: "vänta vänta.. 008?..." som om allt betydde siffror.



Som vi säger till kunderna, I Sundsvall sitter jag. Vart sitter du själv?


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback