håll tummen för min skull nu

gissa vad?

jag sitter på jobb. jodå.
jag ska jobba mellan 17.00 - 20.45.
johanna skulle jobbat 16.45 - 20.45.

men jag kom till jobb, och hon var inte där så antingen;
( det finns 3 alternativ)
1. hon har "ljugit" för mig.
2. hon börjar egentligen 17.45 men eftersom hon är så förvirrad så vet hon inte vad klockan är.
3. hon har hittat ledighet ute och tagit en timme, vilket är vädigt mesigt iså fall.

så nu sitter jag och väntar på henne, för fannie slutar typ nu.

fick precis 3 timmar av tim imorn. lovely.

jag ska klå mig själv.
jobba tre timmar och sen hem, och sen cykla till friskis och svettis i höganäs och kolla priser och annat skoj.
både cykla och jobb.
halleluja.

jag har förresten en sak att berätta för johanna, tänkte göra det häromdagen men det blev inte rätt tillfälle.
om du läser detta stumpan, så bli inte ledsen.
jag tycker om dig ändå.

nej, ni vet inte vad det är.
jag har bara berättat för några få utvalda.
haha.
och nej. jag är inte gravid.
inte sjuk. (inte mer än i huvudet)

ingen jätteallvarligt.

men hey, det kommer snart ut.

förhoppningsvis.
åh, håll tummarna åt mig.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback