tulpaner, julklappar och mys

nu ska jag bara gå och duscha sen ska jag åka ner till arbetsförmedlingen i höganäs och prata lite allvar med dem.
sen till jobb och hämta pengar och även betala för tulpanerna jag har beställt så vi får det lite mysigt här hemma.

imorgon (alla hjärtans dag) är sjukt överskattat.
så jag bjöd hem linus & lotta. ja de heter så, haha. riktigt kul.
mattias kollega.
så de kommer, så ska vi äta gott, kolla melodifestivalen och spela spel.

vår 1:a och 2:a. alltså kanalerna har inte fungerat, vi har inte haft något ljud, och det var vi tvungna att fixa nu eftersom lotta hade ett villkor och det var just melodifestivalen.

mattias som är så duktig och liite för snabb, började pilla med antennen.
medan jag tänkte (ovanligt) och ringde boxer och frågade, då de säger att vi ska trycka bort dolby digital på inställningarna.
så jävla lätt var det.
så mattias måste söka efter alla kanaler igen.
vilket tar tid för det är sjukt konstigt här uppe hos oss.
linus säger att vi har ett eget samhälle.

haha. så kan man också se det.

ikväll ska vi på mammas sida spela rassel (sent, men bättre det än aldrig) hos mormor.

och innan jag kör hem från helsingborg idag ska jag fantamig inom väla och se om man hittar något kul för presentkortet.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback