någon som vill ge bort några miljoner

något som jag tycker är sjukt kul är att kolla hus, lägenheter what ever.
för att drömma sig bort husman skulle haft det, och hur folk faktiskt bor.

hemnet är en bra sida, kul att titta på på jobbet, när det ringer lite.

själv har jag hittat ett drömboende, varför vill man flytta därifrån?

vinner jag några miljoner, typ 10 eller så, så ska jag fan köpa detta och hyra ut skiten.

ta en titt på "hemmet" (palatset).

matsalen, köket (lovely), hallen, sovrummet (vadå stort?), sovrummet (vi har några stycken), stora rummet (jo jag tackar), poolhuset (ja, du läste rätt, eller kalla det va fan du vill men sjukt är det), vinkällaren (inte den lilla, vill någon dricka med mig?) och sist men fan inte minst den otroliga garderoben!

ge mig...

dina åsikter
Postat av: ALEXIS

GE MIG DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HADE KUNNAT LEVA PÅ VATTEN OCH BRÖD RESTEN AV MITT LIV OM JAG HADE FÅTT DEN VÅNINGEN ASSÅ!!

2009-02-03 @ 19:16:07

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback