begravning och byggning

snacka om att jag tar till vara på mina fria dagar ibland.
igår var jag på farfars begravning.
trumpet där också, och nu är de tillsammans helt.

men inget sorgligt nu.
för sen skulle jag hem till väsby, men skulle ringa puff och kolla var hon var.
hon var i landskrona och hade precis köpt frukost.
klockan var 13.
så jag träffade henne där och sen skulle hon vidare till sandra, och eftersom jag egentligen inte hade bråttom hem, (det enda jag skulle var på unionen-möte kvart i 5) så följde jag med henne.
sandra har en lägenhet i saxtorp.

ja, ni får vara förvånade för jag trodde inte heller det fanns några där, men jodå.
hela två stycken eller något sådant.
där var lite folk i lägenheten men ingen sandra, hon var på ikea för att shoppa lite.

hon kommer efter en timme eller någon, och då gör piff och puff detta.
de bygger hennes sängram.

josse, sandra och sanga satt och skrattade åt oss (nejdå) och några killar som skulle bygga ihop hennes tv-bänk eller vad man kallar det.
tvn är ju faktskt på väggen.

jag och puff var sjukt grymma.
vi var väl egentligen de enda som jobbade.
så där jobbade jag för fullt, med svarta kläder (klänning och strumpebyxor, som gick sönder så jag fick gå barbent på mötet).

sen fick jag stressa till mötet för klockan var mer än jag trodde.

men snacka om kvalitetstid för mig...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback