att åka utomlands till solen är äckligt

jag tackar för gratulationerna på min diabetes-födelsedag.
jag, till mig får man säga grattis.
jag ser det positivt.

jag kunde ha haft det i 15 år och det hade varit värre, därför firar man varje år, för det kunde varit ett mer.
haha.
jag är knäpp.

men ja, malin. helt rätt. jag fick en lille-skutt.
så söt så, tror han lever fortfarande men vet inte riktigt vart han skuttat vägen.

idag fick jag extratimmar på jobb.
från halv 8 till kvart i 7.
rätt länge men då har jag också 3 och en halv timme lunch typ.

mimmi åker till thailand, johanna har beställt en resa till thailand, vicke åker till thailand.
va fan är det med dessa fantaster?
jag blir så jävla förbannad.

men jag kollar också. haha.
jag har inga pengar men kolla kan man.
har hittat en fin och sjukt billig lägenhet i dubai, när jag och mattias har bestämt oss för att resa dit.

jodå, jag är rätt duktig..

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback