mycket nu

det blir verkligen inget skrivande här varje dag.
fråga mig inte varför men sånt är livet.

i vilket fall som så mitt lilla infall på mix megapol gick jättebra, enligt dem som hörde mig.
fan, kärlek till er.
jag har fått min plattång men bilden på den är kvar i kameran så därför dröjer det lite, som vanligt. hrm.

har inget direkt att säga nu mer än att jag fick sluuta tidigare idag, vilket jag tackar stjärnorna för, för igår jobbade jag 11 timmar, och ska hem och pyssla lite.
mattias sista semesterdag, om man räknar helgerna, för han börjar jobba imorn igen.
kan bli rätt skönt, för mig, han är smått olidlig på sin semester ibland.
för mycket fritid helt enkelt.
och det är inte kul att jobba ihjäl sig när han går hemma, och jobbar också iofs men ändå.

ni förstår hur jag menar, tror jag...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback