mannen med klotet

det var ett stort hus.
på en ö, kanske, för jag tror att man var tvungen att ta en båt när man skulle in till "stan".
när jag stod i båtkön eller vad det nu var så var han där.
mannen som ville döda mig.
vi hade bestämt möte på kvällen i mitt hus.
utanför någonstans, för vi skulle göra upp.

tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket.
jag var rädd, javisst, vem hade inte varit det.
men i slutändan så satt han på en häst, och svingade runt med ett klot med taggar.
förstår ni vad jag menar?
fast kedjan var lite för lång så han råkade sno den om benen på hästan så den stöp i backen, med mannen på ryggen som fick klotet rätt i ansiktet.

så jag tror att han dog, eller så reste han sig igen.

men det var en dröm så det är ju inte så noga.
konstigt att jag är så trött idag.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback