helgen var full

jobbat som ett svin.
skönt egentligen, men ändå.

mattias var ju då ute och bowla, och festa och kröka (haha) och så i lördags, medan jag var smart och jobbade.
halv 11 till halv 4 på natten helt själv på jobbet.
jag busade stort här kan jag ju säda.
kan tyvärr inte berätta med vad för det är sjukt hemligt, bara vissa  vet.

men i vilket fall som så gick det bra.
trodde iofs att mattias skulle komma till jobbet och vänta på att jag skulle sluta vilket han har gjort innan, men han hade visst så skoj så jag var tvungen att ringa han och linus på mobilerna tusen gånger och leta efter dem.
hittade dem på parkeringen utanför the tivoli.

sen åkte vi till donkan för vissa var hungriga, främst linus.
där bjöd banne mig personalen på ett sallassbröd till mig och vars en liten dricka till mig och tias.
sjukt snällt.

sen att där var mycket folk som var småfulla är lugnt, man att de sitter och kastar pommes och servetter över hela stället är väl lite väl onödigt, eller?

vi var hemma 5.

då skulle jag jobba klockan 13 på söndagen så jag gick upp vid halv 11.

trodde vi skulle äta gott och så jag och tias när jag kom hem från "jobbet", men då hade han, och hans syster, mamma och svåger ätit kebabrulle.
jävla svin.
jag blev fkt förbannad. så jag lagade riktig potatismos och ungsstekt falukorv till mig sjäkv, och åt i min ensamhet.

skitkul hade jag verkligen.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback