tack

jag försöker, jag frågar och jag får tillbaka senare;

dumma kossa.

jag tackar och buger..

dumma gubbe.

dina åsikter
Postat av: Jessica

Trevligt svar du fick tillbaka:) Du frågade om hundkläderna: Från Djurmagasinet i Södertälje

Postat av: Lindsey

Hej! :)

Väldigt skönt att höra din åsikt faktiskt om hur du tycker och sådär, eftersom du varit med om liknande! Ja, just nu så känner man ju så att jag vill inte försöka och försöka utan att få någon respons alls från deras sida tillbaka! Så va gör man. som du säger, då får man ta vara på de äkta vänner som man har istället, för dom vet man att de finns där & förstår än! Fan tycker sånt här tjaffs är så himla löjligt, så betedde man sig när man var i 13 års åldern, nu är man ju 20, vuxen! Och måste försöka att tänka lite tvärtom i situationer också! :)

2008-10-26 @ 21:25:13
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback