segt i dubbelt

alltså. jobba från 10-18.30 gör en inte bra, inte på en lördag iaf. sjukt segt. (första)
jag orkar liksom inte mer. börjar känna av vingen också.

har precis käkat. lunch. jodå. 45 minuter ska vi prova på nu.
tänkte ta mig en toast på ebba's för det är lördag. gick in och såg vilken hejdundrande kö, men gå nog fan lika väl och ställer mig längst bak ändå. väntar högst 1 minut, nja 45 sekunder sen går jag ut. var det så jävla lönt då? frågade jag mig själv. nej det var det inte. (så nu börjar jag prata med mig själv igen)

så jag gick till subban (subway) och köpte mig en tub. haha. skitkul.
god. men hade inte tackat nej till mer bacon. det är fan gott. brödet var småsegt, (andra) och småkonstig smak men men, men kan inte få allt. det slank ner och det är huvudsaken för magen. hoho. vad jag är rolig.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback