första köpet av lönen

var medicin till kiddy.

köpte avmaskningsmedel till kiddy imorse.
jag har bara sett att det fanns skit dyra produkter (jag har bara sett det, och det är dyrt för mig) men så frågar jag apotekaren och då tar hon fram en som kostar 46 kronor eller något sådant.
va? den har jag fan aldrig sett innan, fast denna passa ju nu för att kiddy bara är 7 veckor plus/minus.

så jag ska stoppa in den i hennes mun och sen spruta ut kalaset så alla maskar och allt vad det är inte kommer i närheten av min vår hårtuss.

den heter banminth, medosinen alltså.
till kiddy. det är inte jag som ska bli avmaskad.

förresten. någon som kan lite om katter?
typ sjukdomar och så.ja, jag har blivit värsta hönsmamman, haha.
men jag är orolig för en sak.som sitter vid ögat. hjälp någon?


dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback