angående gårdagen

det här med att ni skulle önska mig lycka till.
jag kan säga så här;

jag kände vissa vibbar från några, men inte så många jag önskade. men, var inte ledsna för det.

ni har fortfarande några dagar på er att önska mig lycka till och hålla tummarna; som sagt; jag kommer märka det..

eftersom jag inte vet "svaret" så kan jag inte berätta vad det rör sig om ännu, men det kommer, var så säkra. bilder också.

men det var en jävla tid de tog på sig igår iaf. jag hoppas på det bästa. och att de inte märkte att jag "ljög".

och blir det som vi hoppas så säger jag; hello victor(?), victory(!?), ville(?)..

har precis varit på jobb i hela 3 (!!!!!!) timmar, skulle egentligen varit ledig men jag är snäll, så jag tar andras timmar.

heja mig..

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback