gran med ljus

dags att sätta upp granen.

mattias kom hem häromdagen med två (!!!) granar.
en inne.
en ute.

jag skulle sätta upp en ljusslinga igår på den som är inne.
kyss mig.

dra åt helvete.

barren är så jävla hårda att det gjorde sjukt ont, och några gånger fick jag till och med ett barr att sätta sig i fingret som om jag satt en nål som skulle sticka ut bara sådär.

vafan är detta?

men tills slut fick jag fast alla.
men då var jag inte nöjd, så jag flyttade på alla sen och plågades ett bra tag till.

men jag är fortfarande inte nöjd.
får se om jag orkar göra om det idag, annars köper jag bara kulor och sätter dit skiten och låter den skina lite grann så där mysigt åt mig i soffan.

så här jobbigt ska det inte vara för att ha ett julmysigt hem.

vad ska man ha i julgransfoten för att den inte ska barra så farligt och så?

är det inte vatten och någon sockerbit?

måste ringa mamma..

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback