gissa julklapp

mattias har plågat mig den senaste veckan att jag ska få en för tidig julklapp, och jag vill veta vad det är.
så jag har frågat.

"blir jag snyggare?" "njae, jo kanske"
"är det hårt eller mjukt?" "säger jag inte"
"är det något med skönhet?" "ja, kan man väl säga"
"ska jag använda det innan duschen eller i kanske eller efter?" "jag tycker du kan använda det innan, inte i kanske men efter jo, det går också bra"
"är det en klapp till oss eller bara mig?" "oss, eller nej, dig. bara du kan använda det"

pernilla (mattias svägerska) hade också fått en eftersom det var lite billigare på magnus (mattias bror) jobb.

gissa vad det var..

haha. ni kommer aldrig på det..

några tips från mig;

* den är röd
* den är hård
* den är grym

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback