pangpris

jag var och shoppade med rickie igår, och mamma. skulle ju köpa studentprylar (läs kläder) till honom.
hittade skor direkt, (puh), och sen gick vi bara in till dressman och där hittade vi hela paketet.
han sket totalt i allt först, och sa bara att "tycker ni att skorna är fina så tar vi dem".
men sen fick han upp det. vissa skor var skönare än andra. 1 poäng.
och sen ville han "ha" en annan skjorta också, för att kunna ha på fest t.ex. 2 poäng.
och dressman har ju faktiskt 3 för 2 så det var ingen större fara, plus att det var 20 % rabatt på antingen bara kavajen eller hela kostymen. det blev några hundralappar billigare så det var bra, för pappa då vill säga eftersom vi hade hans kort.
haha.
så en hel ny mundering till rickie, och sen sa mamma att jag också fick något eftersom jag var så snäll och följde med.
men jag har kollat i alla förbannade affärer hela våren och hittat en enda klänning som är snygg.
och så hittar jag en igår, på vila. för 450 spänn.
asdyrt tyckte jag.
men jag fick den av pappa ändå, plus att han betala min och mattias skjutning igår kväll.

ja, vi åkte och sköt fast det pisseregande.
de andra skyttarna satt där inne och skrattade när de såg oss.

som tage säger när jag frågade om han trodde de andra skyttarna skulle vara på banan så vi kunde skjuta i detta vädret:
"de är säkert där, jägare är lite konstiga".

det stämmer, eftersom jag och mattias också åkte ut i det vädret!

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback