jag var hur lycklig som helst igår

jag plockade undan lite i mitt gamla rum.
plockade upp i en skitstor kasse med kuddar(alltså hjärtan och sånt tramsigt) och även någon kramdjur jag hade i sängen innan.
plockar upp kudde, efter kudde, efter kudde, och sen ser jag min balsjal. den hr jag vikit väldigt fint och jag känner att jag har lagt något i den och undrar vad så jag packar upp det.
ser att det är något ljust och sen när jag väl får fram det så ser jag att det är min gula klänning jag har saknat i 2 år!!!!!

mange, nu tror jag inte ens lite att den finns i din garderob längre.
saken hör till att jag har kollat i den kassen flera gånger.
jag har till och med ringt en spådam, för så mycket har jag saknat den.

och nu existerar den igen.

kan man bli gladare?

dina åsikter
Postat av: Spådamen

Kul att du hittade den. =)



Visst är det märkligt att man ibland kan kika in i en garderob / kassa eller vad som helst och man hittar inte det man söker.



Så när man sedan kikar igen senare, så finns det där.



Tack för en bra blogg och lycka till med allt.



Kram Minnah


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback