mix megapol ringde mig - lyssna imorn

viktiga saker har hänt.
jag fick ett samtal innan idag från ett privat nummer och svarade.
det var från mix megapol.

hans wiklund (filmrecensenten) kommer dit nämligen till mix megapol varje torsdag och berättar om någon ny film.
nu har ju han sommarlov så då får lyssnarna vara filmrecensenter istället.
då ska man skicka in ett sms till mix megapol, och skriva vilket film man tycker är bäst, eller bra ialla fall, och berätta varför man tycker det.

jag skickade ett sms och skrev att dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta (the notebook) var det bästa och sorgligaste filmen jag någonsin har sett. plus att jag skrev att när jag skulle berätta vad den handlade om för en gammal arbetskompis så fick jag tårar i ögonen och höll på att gråta.
haha. snacka om känslig.

men det  vet väl alla? att jag är känslig. och inte lite heller. hrm.

i vilket fall så när ann-sofie (mix megapol) ringe imorse var det för att fråga om jag ville recensera den imorn (torsdag).
självklart, så hon ringer mig imorn klockan 8 på morgonen så ska vi prata lite om den filmen och sen även vilka andra jag gillar vilka är främst verkligshetsbaserade filmer.

att göra:

ni skall sätta på radio mix megapol imorn.
104,5 landskrona.
106,0 helsingborg.

klockan 8 recenserar jag filmen dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta.

lyssna på mig!

hör och häpna!

dina åsikter
Postat av: Anonym

Tjenare, allt väl? =)


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback