kundsamtal


kund till mig precis:
- bogedata i ulricehamn.
- bogedata?
- ja.

jag letar men hittar bara olika företag som heter något med bogesunds xxx.

- jag tror det heter bogesunds data och något, kläcker kunden ur sig.
 - bogesunds data och elektronik har jag här, varsågod.

en viktig sak.
vet man att det heter bogesunds data så säger man fan inte bogedata.
hur i hela lilla helvetet ska jag kunna veta vad en förkortning betyder ocn står för?
eller ens veta att det är en förkortning.
jag har knappt någon jävla aning om vad jag gör, jag har det bara svart på vitt framför mig på skärmen.

dina åsikter
Postat av: Sofie

Vilken snygg blogg!! ;D Titta in hos mig! http://tiie.blogg.se

2009-07-16 @ 09:23:53
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback