jag vill hem

sitter på eniro nu och "jobbar". jag orkar inte.
det är ju så dötrist, långtråkigt, dötrist och alldeles, alldeles...

åt helvete.
fan inte underbart ialla fall.
usch, ta mig härifrån.
skiter i detta nu faktiskt.

jobbar imorn också, men johanna. tur det.
sen på lördag är det 50-års fest på simmelsberga i flyghangaren, min morbror christer fyller år imorn.
sen kör mamsen mig, mattias, rickie och möller till helsingborg på grund av festivalen.
taffy får stanna på simmelsberga för sen ska han sova i billeberga tills på tisdag.

på söndag åker jag och mattias till åhus på en liten minisemester.
ska bo på åhus gästgiveri tills tisdag.
har läst att det ska vara skitväder, men vi hoppas på det bästa ändå.

jag kommer alltså vara ledig i 5 dagar. kryss i taket.
fy fan vad skönt...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback