helgen blev inte som planerad

danni kom aldrig i helgen.
hon tyckte att helgens planering hade gått åt helvete.
jag kan inte göra något annat än att hålla med henne.
så vi hoppas på tredje gången gillt, någon anann gång.

men emma kom i lördags.
världens mysigaste.

på kvällen så satt vi i soffan.
mattias i ena hörnan, emma i mitten och jag i den andra hörnan.
sen hade vi taffy och tyra på golvet framför oss.

och så satt alla och kollade på disneydags, nalle puh och janne långben.
haha. mattias tyckte om nalle puh, för han skrattade hela tiden.
sjukt kul.

dina åsikter
Postat av: SOFI - fotoblogg

sv: Tack, det gör mig alltid lika glad när nån säger så :)

Jag hällde lite vatten på en skiva och tog kort ;) Fast det var lite svårt att få skärpan på rätt ställe men det gäller att ha tålamod, haha!



Postat av: Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-07-20 @ 11:44:40
din blogg: din blogg:
Postat av: Nadine

Jag var också lite skeptisk till Twilight-böckerna då jag först trodde de bara var för småtjejer. Men det är verkligen en underbar kärlekshistoria och nu går det inte att sluta läsa! :)

Milennium-serien började jag på men tyckte början av första boken var så fruktansvärt seg o tråkig så jag la ner. Men har hört att om man håller ut den första sega delen så är bäckerna grymma sen! Kanske stämmer?

2009-07-20 @ 11:51:38
din blogg: din blogg:

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback