alltid trött känns det som

hade ju behövt sova ut efter att ha jobbat till 3 på natten.
men efter jobb så körde jag hem johanna och sen försökte jag ringa anna eftersom hon skulle ut i helsingborg och vi skulle träffas efter mitt jobb. haha.
jag ringer, och ringer, och ringer, och ringer.
och när jag kört iväg johanna så kör jag ner i stan igen enbart för att ringa anna hela tiden ifall hon svarar.
hon svarade och jag körde in mot cardinal.
där står anna, malin och madde.
oj, vilket välkomnande.

riktigt kul att se alla tjejerna där.
synd man hade jobbat bara.
så vi pratade lite och så och sen fick jag köra hem och sova.

mamma och pappa skulle inte komma förrän vid lunch, 12-13 igår för att jag skulle få sova ut.

jag sov till 9.
5 timmar.
sen vaknade jag av att mattias satte på ugnen för att värma några bullar.
han måste göra klart den dörren alltså!


när får man egentligen sova ut?

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback