lögn och foto

jag ljög.

jag städade ytterst lite, sen kom mattias och nilsson hem efter shoppingrundan.
de hade handlat mat.

ikväll blir det fläskfilé med tomat- och basilikasås.

och så hade de även hämtat nilssons guitar hero. så de spelade gitarr och jag sjöng.
hoj, vilken combo.

det funka inte.

så mattias gick ut i snickeriet och pulade med ett par barstolar, och fixade maggie också.
så spelade jag och nilsson.

jag är bäst. efter några gånger på "beginner" så spelade jag på "easy" som vilket proffs som helst¨.

haha. jag är så jävla sämst.
fast jag vann över nilsson en gång.
jag hade "beginner".
han hade "hard"

fullt rättvist.

men nu är det dags för mat och dusch och annat socialt.

men måste känna på känslan att kunna lägga in foto när jag vill, så vi ska se vilket det blir.

för på vår dator har jag bara från thailand med min kusse.
och grekland med mattias och hans syster och hennes man.

shit, vad vuxet det låter.

det är det inte.

 en liten bild jag tog på mattias i greece.

sjukt fin enligt mig. bra med den bakgrunden och allt.

helt klart en bra amatörbild.

eller?

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback