lyssna på mig så går allt bra

varför inte bara lyssna lite, inte vara stressad och ta det lungan?
när jag säger ett nummer så säger jag det som så här; 514 822, alltså tillsammans då med tre siffror så blir det ibland lättare att komma ihåg för idioterna.
och så är där två siffror kvar som jag ska söga, men då börjar de babbla om något annat och jag försöker liksom få ur mig att där är två siffror kvar, men ibland ska de  vara så jävla snabba att de bara klickar en.
och då har de ett för kort nummer.

en uppmaning till tjockhudingar:

ringer du nummerupplysningen så kan du:

1. inte klaga p priset, för att det är så jävla högt, för det är faktiskt du, bara DU som har ringt och valt att göra det.

2. lyssna klart för upplysaren. det hörs på namnet va? vi är upplysare, vi vet mer än du, eftersom du ringer oss. lyssna klat så får du rätt uppgifter och behöver inte ringa tillbaka och vara förbannad.

3. vara trevlig, det är inte vårt fel om något är fel, eller du har hört fel siffror, eller är på dåligt humör. ta inte ut det över oss, och skyll på det höga priset för du har valt det själv. (kolla punkt 1, om du nu har råkat glömma den redan.)

göt du nu detta rätt kommer ditt liv vara en fröjd, gör du tvärtemot så, ja, synden straffas sig själv eller vad man brukar säga.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback