grattis caroline

idag gratulerar jag mig själv, som slutar påå eniro 118 118 officiellt.
inofficiellt så ska jag jobba här 4 timmar till en annan dag, en det är då det.

wehey, grattis! tack!

och ikväll är det kräftskiva hos emelie, men imorn, det är då det händer.
kräftfest på brorida, alltså hemma hos mig och mattias.
vi blir som sagt 11 pers, och det är helt sjukt så fint det har blivit i uterummet, jag ska ta foto senare idag elle rimorn.
har ett foto hur det såg ut med bara skit därinne, nu är där sopat, rensat och jag har till och ed satt upp vimplar.
haha. som det står partygirl och partaj på.
haha, sjukt fulkula.

slutar om drygt en timme sen blir det naglar, och in en snabbis på macken för att hämta nycklar.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback