for fuck

jag är så sjukt trött i huvudet idag.
irriterar mig på allt.
verkligen allt. måste. ha. luft. nu.

hrm.

k - xx xxx
j - xx xxx?
k - ja.
så går det ett antal sekunder eftersom kundfucket inte säger var i sverige och jag orkar inte fråga, så svårt är det inte.
till slut måste jag fråga ändå, annars verkar det misstänkt.
j - var i sverige?
k - 063 området.
jag letar lite och hittar en i brunflo, 063 området är först och främst östersund men fortsätter utåt, precis som landskrona och svalöv.
j - i brunflo?
k - ja.
j - jag har ett mobilnummer.
k - ja, jag kan ta hans mobilnummer.
j - 07..
k - koppla mig bara.

då ska du ju för hellvete inte HA hans mobilnummer, du vill bara bli kopplad.
hoppas han inte vsrade.
hahaha.
FF.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback