danni doo with jem

jag.
har.
fått.
träffa.
min.
älskling.
idag.

danni doo!

äntligen. finally. for once in my lifetime.
vi satte oss på mezo och drack lite kaffe och cola light.
ni vet nog vem som drack vad.
och sen efter en timmes prat så blev det lite mat för henne medan jag syndade med en morotskaka, enbart för dannis skull. inte för att hon ville ha, utan för att jag skulle ha något att skylla på.
hrm.

fan, blir vi bjudna på maskerad vet vi vad vi ska klä ut oss till ialla fall.



jem / jerrica.

vem som skall vara vem får vi bestämma då, för båda tycker jem är snyggast och egentligen så är de samma person.
de som har sett jem & the holograms vet vad jag pratar om.

och egentligen ser de inte ens ut sådär som på bilden, utan jem ser ut såhär;



och jerrica är också snyggare, men hon är inte med på den bilden ovanför.
det är bara resten av bandet.

men när skulle den maskeraden vara? vi får nog göra en själv...

kom på världens grej.
måste genast delge danni informationen..

dina åsikter
Postat av: Anna

Vi gjorde det i våras kanske inte så smart, men dem överlevde. vattnade bara hålet innan och vattnade varje dag, Pröva, Du kan inte mer än misslyckas kram kram


skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback