det här med att lämna företräde

jag tycker det är rätt att bilisterna ska lämna företräde för gående och cyklister.
vid övergångsställe.

inte annars.

men en sak som gående ialla fall kan tänka på är att, när det börjar bli halt på vägarna som just nu och det kommer en bil (jag) i en liten uppförsbacke så kan kanske den gående antingen öka farten eller stå kvar så jag slipper stanna och småslira uppför backen.

jävla idioter.

tänk logiskt.
om ni får gå först resten av året är väl inte detta för mycket begärt eller?

sen har jag fortfarande sommardäck.
dock inget man ser med blotta ögat kanske, men det är faktiskt skit samma om det är med sommar- eller vinterdäck.

ni kan stanna ändå.

så snälla, för min skull, så slipper jag få sladd.
för det är inte så jävla roligt..

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback