årets julklappar

detta med julklappar.

förra året när jag och mattias precis hade blivit tillsammans så kom "vi" överens om att inte köpa julklappar till varandra.
han sa "då köper vi inga julklappar till varandra" eller något liknande.
men jag lovade inget eller så kröp jag förbi det så han fick något ändå.

detta året är allt annorlunda.
han tycker att vi ska köpa till varandra och jag sa att "du ville inte det förra året, jag köpte till dig men fick inget, varför ska vi köpa detta året då?"
"köpte jag inget till dig? fick du inget av mig?"

det verkade som om han fick dåligt samvete. haha.

men strunt i det för jag är inte den som är den. och vi lovade faktiskt varandra förra året.

vad ska man då köpa? eller ge rättare sagt?

jag har en liten plan. hehe. får se hur det blir.

fick förresten höra något om att årets julklapp blir upplevelse.
har jag hört rätt?
för då är jag synsk.

mamma har jag ett humm om och likaså med fadern min.
men rickie, min bror? shit. noll koll.

några förslag så här intill den snart blivande julklappslönen.?!.

och för att göra det hela bättre, så fyller mamma år den 28 december och pappa den 29 december.

kan det bli värre?

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback