är jag mer sjuk än vanligt?

jag mår skit.

konstigt ont i ryggraden. översta delen. vet inte hur jag ska sitta på jobb. åh.
hjälp mig.

sen har jag ett tryck för bröstet. känns konstigt att andas. en klump i halsen hela tiden känns det som samtidigt.

sjuksköterskan caroline; visa dina kunskaper.

vad fan har jag drabbats av?

slutar om 2 timmar. så jävla skönt.
har skrivit ut en massa recept, för även om vi ska baka nästa helg mange, så ska jag baka hemma.

jag vill förresten köpa en låtsasgran. var finns dets snygga sådana?


dina åsikter
Postat av: V

Plastgran el vad? själv var vickan på biltema å köpten en för 200 kr.. skit bra!! tips!!

2008-11-23 @ 17:27:35
Postat av: mange

ohhhh snart kommer du gumman:) längtar efter dig!!

2008-11-24 @ 00:32:00

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback