när fyllde du arton sa du

jag har fått träffa johanna min förebild. haha.
hon sitter äntligen bredvid mig på jobb nu.
hon har varit ithailand i två veckor, med sin älskade mattias.
lite roligt det där.

nu så bara säger hon att hon har köpt ett armband till mig.
inget speciellt sa hon men skitsamma.
det är faktiskt tanken som räknas så jag är superglad.
tack tack.

imorn ska jag träffa alex och ellebettan på haket vid 7.
vi ska äta en smarrig middag, omöjligt att inte göra det där.
och sen ska vi bowla.
blir ju nog kul när ellebettan tävlar i det.
de vann förresten sin liga eller vad det heter.
om ni hört om spader dam som vunnit smguld så är hon nästan med där.
inte i det a-laget men jävligt nära.
men som sagt.
imorn vinner jag, eller inte.

vi ska då göra detta för att fira alex 18-års dag.
som i och för sig var för 2 år sen, men bättre sent än aldrig eller...?

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback