lisebergskaninerna

fan vad jag writar idag.
läste en liten göteborgstidning på jobbet.

stod lite roliga saker, eller historier om lisebergskaninerna.
jag bjuder:

liten tjej till kanina (flickkaninen för er som don't get it):
"vet du hur man fångar en kanin?"
kanina skakar på huvudet.
"man gömmer sig bakom en buske och låter som en morot."

haha, sjukt (igen) söt historia.
sådan dotter ska jag ha.

en till.
barn till kaninen:
"är du kanin?"
kaninen nickar.
"vet du att det finns ett djur som också heter kanin?"

eh, va?

en flicka om kaninen:
"är det batterier i den?"

(nej, det hade varit miljöförstöring, så ja nu gjorde jag reklam för att liseberg tänker på miljön. hallå, kan man få lite sponsorpengar nu?)

sista.
en liten flicka får frågan:
"vill du inte krama kaninen?"
"nej, jag tycker inte om kaniner. jag tycker om husvagnar."

en sådan dotter vill jag inte ha.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback