jävla flyt på land

detta är helt otroligt.
denna helgen blir det ingen skjutning för thage kunde inte, men det gjorde väl egentligen inte så mycket eftersom jag ska bowla och ha kul ikväll. och sen på lördag, imorn är jag och mattias bortbjudna till linus och lotta.
i vilket fall som så tänkte jag gå en make-up-kurs för oriflame på söndagen och anmälde mig till den tills jag kom på att en teatergrupp har premiär på söndag på himmelstorp där jag hjälper mattias farmor med ett litet cafe.
så där kommer vara skitmycket folk, och då säger det sig själv att jag måste vara där och hjälpa henne/dem.

så jag avbokade make-up-kursen.

nu precis satt jag på bussen och pratade lite med min kollega.
då ringer min telefon, och det var en jäkla tur att jag hade den i handen för den var på ljudlös.
det var från öresunds marin, i hamnen i höganäs.
jag har sökt jobb där innan och varit på intervju för ett sommarjobb ialla fall genom arbetsförmedlingen.
något bra de gjort.
han skulle höra av sig 2-3 veckor efter intervjun annars blev det inget och eftersom jag inte hört något har jag förträngt det.
han frågade om jag kunde tänka mig att hjälpa till i helgen.
självklart kan jag ju inte det fetrsom jag har fullt upp på himmelstorp vilket jag förklarade för honom och han förstod, men det kommer andra helger sa han.
vilket jag inte trodde lika mycket på, för nu har jag sumpat min chans.
men så kom jag på att jag ska inte upp på himmelstorp förrän vid 13, så jag sa det och frågade om det kunde hjälpa med några timmar på förmiddagen.
han blev supernöjd och jag ska dit klockan 9 imorn och söndag.

ska cykla dit efter att jag kommit till höganäs idag, typ vid halv 4-4 och han ska visa mig lite.
sen blir det snabba knyck hem, och duscha och göra vid mig och sen in i stan och äta gott och bowla bra med tjejerna.

fan vilket stressig helg men det klarar väl jag.
jag trivs bäst med stress, självklart inte för mycket, men gör bäst ifrån mig då, på något konstigt sätt.

fan vad glad jag är nu.

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback