danmarks deklaration är konstig

jag sitter här på jobb och ler hela tiden.
okej, dagens lögn.
jag började klockan 9 och jobbade fram till 12.
sen hade jag bannemig lunch.
och den har jag fortfarande, ända fram till 17.15 då jag jobbar ytterligare 3 timmar och slutar glad och lycklig 20.15.

tog med mig papper hemifrån och skulle sätta mig och pyssla med den danska deklarationen.
jag tror den är försenad.
men så kom jag på något och tänkte att jag skulle ringa marcus, my old boss och fråga honom hur det fungerade.
nej, han har inte fått något om det säger han, och jag berättar att det antagligen kommer via mailen och då säger han att han inte har läst den på kanonlänge.
typ 200 mail som är olästa.
haha.
vi är fan smarta.

så jag får kolla med sabina och se om hon kan hjälpa oss.

i vilket fall som så ville marcus träffas och ta en fika kanske, men jag tycker det är lite löjligt så jag kom med ett förslag att han och hans emelie skulle komma hem till mig och m attias när de är nere och grilla eller något annat trevligt.
så vi får se om det blir av, man lärde ju känna honom rätt bra under de 6 månaderna.
så pass bra att man kunde kasta godis rakt i huvudet på honom utan att få sparken, bara en killerblick...

dina åsikter

skriv din mening här;

ditt namn:
ihågkommen;

din mail:

din blogg:

din åsikt:

trackback